Wat doen wij?
BigBrands verzorgt complete inrichtingen van particulier tot meerdere duizenden vierkante meters voor en door professionals. Door de compacte organisatie en creatieve mensen binnen BigBrands zijn wij in staat voor elke klant een passend interieur vorm te geven en in te richten. Uit onze referenties kunt u zien dat wij vele diverse projecten hebben gerealiseerd, divers qua grootte, doeleinden en wensen van de klant.

Referenties
BigBrands.nl heeft voor meerdere kantoren, ziekenhuizen, restaurants en skyboxen interieur mogen leveren. Met referenties op het gebied van design stellen wij ons dan ook graag nader aan u voor. BigBrands.nl heeft een creatief team, waarbij kwaliteit en onderscheidend vermogen hoog in het vaandel staan. Wij hebben een collectie die onderscheidend is door de diversiteit in producten en prijsniveaus.
Doordat BigBrands meer dan 70 merken heeft in de collectie en nog steeds groeit in merken kunnen wij voor iedereen een passend interieur aanbieden.

Onze projecten
Projecten bij BigBrands binnen elk segment worden op een zeer persoonlijke manier behandeld. U heeft niet te maken met verschillende schijven, maar vanaf het eerste contact t/m de levering en nabestellingen te maken met een contactpersoon. Hierdoor bereikt BigBrands een zeer grote persoonlijke betrokkenheid bij de projecten en zal er ten alle tijden gedacht worden vanuit de klant. Een project bij BigBrands houdt niet op na de levering van het meubilair!
Onze werkwijze
Projecten bij BigBrands binnen elk segment worden op een zeer persoonlijke manier behandeld. U heeft niet te maken met verschillende schijven, maar vanaf het eerste contact t/m de levering en nabestellingen te maken met een contactpersoon. Hierdoor bereikt BigBrands een zeer grote persoonlijke betrokkenheid bij de projecten en zal er ten alle tijden gedacht worden vanuit de klant. Een project bij BigBrands houdt niet op na de levering van het meubilair!
Stap 1 Inventarisatie
BigBrands inventariseert in zeer vroeg stadium met de verschillende belanghebbenden wat de uiteindelijke invulling van het project wordt. Hierin is de architect samen met de eindgebruiker vaak leidend en ondersteunen de adviseurs van BigBrands door de wensen en eisen van de gebruikers aan te vullen met relevante adviezen op basis van de kennis van de adviseurs.
In de inventarisatiefase wordt het beeld van uw organisatie en het gewenste groeipatroon van de organisatie betrokken in de inventarisatie om de organisatie de juiste oplossingen op het gebied van projectinrichting te kunnen voorstellen. Hierbij wordt ook erg gekeken wat voor trends er waarneembaar zijn in uw branche en/of uw organisatie.
Activity based working en Het Nieuwe Werken worden hierbij betrokken, zodat uw organisatie jarenlang kan genieten van het nieuwe interieur.
Binnen Leisure projecten wordt hier een andere afweging gemaakt, binnen BigBrands staan duurzaamheid en uitstraling van het eindresultaat centraal en worden hierin geen concessies gedaan.
Stap 2 Realisatie
Tijdens de realisatie houden de projectmanagers van BigBrands nauw contact met de opdrachtgever om de planning en gestelde deadlines optimaal te waarborgen.
Door het compacte team van BigBrands en de brede kennis van de BigBrands adviseurs heeft u altijd een contactpersoon die alle relevante informatie over het project voor u paraat heeft. Door de flexibiliteit en onafhankelijkheid van BigBrands kunnen wij met u meedenken in de realisatie en dit op een economisch efficiënte wijze realiseren.
Het is hierbij van belang dat het te realiseren project geen vertraging oploopt en geen kostenoverschrijdingen plaatsvinden.
Stap 3 Oplevering & Nazorg
BigBrands noemt nazorg geen service, omdat wij dit geen service vinden maar een vereiste binnen een project.
De adviseurs van BigBrands verzorgen in de opleveringsfase advies omtrent het gebruik
en behoud van het meubilair. Tevens worden de gebruikers geïnstrueerd hoe ze ergonomisch gezien de beste houding kunnen aannemen voor de nieuwe werkplek.